2010. április 9.

Barbarics Viki

A csapat hajfelelőse és a fotós asszisztense.
Emlékszem egész pici koromban hogy szerettem Anyukám fodrász könyvét forgatni. Aztán az óvónéni derékig érő hajára, amit néha engedett fésülni.
Valahogy a családi hagyománynak számító "csináld magad" felfogás életem ennek a területére is kihatott. Lassan azon kaptam magam, hogy hajat vágok, szárítok, festek, fonok. Csoda dolognak tartom a hajat! Varázsolni lehet vele!


Kedvenc színem...
...kék

A legelegánsabb ruhadarabom…
...egy örökölt "kis fekete" (biztos, hogy idősebb tőlem)

Álmaim netovábbja…
... reggel felkelek, megetetem az állatokat , aztán kilovagolok

Amit soha nem unok meg…
...a zenét

Ha nem ... volnék, akkor…
...biztosan agysebész, vagy autószerelő volnék

Szenvedélyem…
...az alkotás

A 21 század legjobb dolga…
...a lehetőségek tárháza

Kedvenc könyvem…
... C.S. Lewis Narnia sorozata

Tej, ét, fehér csoki?
...tej

Kedvenc kajám…
...túrógombóc sok tejföllel

Hogyan írnád le a saját stílusodat?
Funkcionális, nőiesen

Mi a legfurább tanács, amit valaha adtál?
Jobb lenne nem fára mászni, ha nem tudsz úszni!

Mi az amit biztos nem ennél meg?
Lógégés pacal pörkölt

Mi az a szokás, amit anyudtól örököltél?
Szeretem a kertet!

Ha nyugdíjba vonulok, biztosan…
...sokat leszek a családommal, unokáimmal.

Kedvenc játékod?
Tenisz

Zuhany, vagy kád?
Zuhany

Legjobban eső dicséret?
...amikor sok munkát fektetek valamibe, és az meghozza gyümölcsét!

Legbénább tulajdonságod?
Szeretem a dolgokat halogatni...

Rózsa, vagy pipacs?
Pipacs

Kedvenc épületed?Frank Lloyd Wriht, Fallingwater háza 1934-ből

2 megjegyzés:

  1. De hát főnök!!!!!
    Azt a "Jobb lenne nem fára mászni, ha nem tudsz úszni!" azt tőlem vette!!!!
    Itt az igazi cucc:(ez egy vicc)


    Két tehén bemegy a boltba.
    Az egyik két pohár tejet vesz, a másik csak egyet.
    Megkérdezi az egyik tehén a másiktól:
    Miért csak egy pohárral vettél?!
    Erre a másik:
    Mert aki nem tud úszni az ne másszon fára mert elüti a villamos.

    Nincs ennek értelme tudom én.

    VálaszTörlés
  2. Kedves Tea!
    Az ember mindig tanul! ;)
    Magácskától hallottam és a gyakorlatba átültetve: használom is!

    VálaszTörlés