2010. április 9.

Baráth Tímea

Fotós vagyok, képekkel kelek és fekszem, képek zakatolnak az agyamban, és amikor csak lehet, kattintok! Szeretem a képalkotást, gyönyörködöm a fényekben, formákban, vonalakban, élvezem megállítani az időt, eltenni emlékbe a pillanatot. Egy arc, egy szín, egy árnyék, egy vonal, amit meglátsz – és újra a Tiéd a régi érzés! Tizenéves korom óta fotózgatok, már anyukaként végeztem el a Fotografus.hu – Alapítvány a Magyar Fotográfiáért fotóiskoláját, és azóta foglalkozom hivatásszerűen a dologgal.

Lefotózhatlak?



Kedvenc színem...
...lila

A legelegánsabb ruhadarabom…
...egy kiskosztüm, ami soha nem volt rajtam, és valószínűleg nem is lesz, nem vagyok az a kosztümös fajta.

Álmaim netovábbja…
egy zsúfolásig megtelt hangversenyteremben zongorázok, és minden egyes embert magával ragad a zeném varázsa.

Amit soha nem unok meg…
...a képeket!

Ha nem fotós volnék, akkor…
...ha az álmok szintjén maradok – tehetséges zongorista. Első végzettségem szerint pedig tanítónő.

Szenvedélyem…
...a fotózás!

A 21 század legjobb dolga…
...az Internet!

Kedvenc könyvem…
...írót is lehet? Dosztojevszkij és Kundera a két nagy szerelem! És Pilinszky a költők közül.

Tej, ét, fehér csoki?
Fehércsoki!

Kedvenc kajám…
...milánói makaróni. És a legújabb kedvenc a túrós krumpli – nemrég készítettem először, és azóta sűrűn van terítéken!

Hogyan írnád le a saját stílusodat?
Zsófia, segíts! Talán: kényelmes, de nőies…

Mi az amit biztos nem ennél meg?
Ami mozog…

Mi az a szokás, amit anyudtól örököltél?
Nem büfézek színházi szünetben.

Ha nyugdíjba vonulok, biztosan…
...sokat fogok olvasni. És utazni, jó volna!

Kedvenc játékod?
Szópárbaj, vagyis Scrabble.

Zuhany, vagy kád?
Forró fürdő kádban zenével!

Legjobban eső dicséret?
„Nélküled nem menne!” – idézve a férjemtől.

Legbénább tulajdonságod?
Nagyon szétszórt tudok lenni…

Rózsa, vagy pipacs?
Pipacs!

Kedvenc épületed?
Bécsben a Hundertwasser-ház.

1 megjegyzés: