2010. április 9.

Nagy Sverteczki Zsófia

A legtöbb kislány szeret turkálni az anyukája ruhái között, és próbálgatni azokat. Én is így voltam vele, és nagy szerencsémre nekem ott voltak még nagymamám ruhái is, amiket sokszor készíttetett magának. Már akkor elbűvöltek a textilek, és azóta is hatásuk alatt vagyok. Minden nap ráeszmélek, hogy megfelelő forma, és szín mennyit változtat a külsőn. Gyermekkorom óta szenvedéllyé vált az öltözködés/öltöztetés, és a Budapesti Divatiskola elvégzése óta hivatásszerűen űzöm a divat-és stílustervezést. Mindemellett okleveles szín-és stílustanácsadó vagyok azt szolgálva, hogy a hozzám forduló Hölgyek és Urak a megfelelő színű öltözékkel kihozzák a legtöbbet természetes szépségükből.



Kedvenc színem…
...most a fehér

A legelegánsabb ruhadarabom…
...szerintem a menyasszonyi ruhám. De van egy szép nagyestélyim is, ami eddig ugyancsak egyszer volt rajtam.

Álmaim netovábbja…
...van pár ember, akivel találkoznék, akiktől tanulnék, csak egy részük már nem él...

Amit soha nem unok meg…
...a kísérletezést

Ha nem szín-és stílustanácsadó volnék, akkor…
...végzettségem szerint filozófus, filozófia tanár.

Szenvedélyem…
...a munkám!

A 21 század legjobb dolga…
... ez a század még csak nemrég kezdőtött... várjuk ki a végét!

Kedvenc könyvem…
...A lét elviselhetetlen könnyűsége (Kundera)

Tej, ét, fehér csoki?
Egyik sem köszi!

Kedvenc kajám…
...zöldborsó leves, töltött paprika.

Hogyan írnád le a saját stílusodat?
Casual, klasszikus, nőies elemekkel vegyítve. De elég hangulatfüggő. A lényeg, hogy ne legyen átlagos!

Mi a legfurább tanács, amit valaha adtál?
Ha tudnám, hogy mi volt a legfurcsább kérdés, amiben tanácsot kértek tőlem....

Mi az amit biztos nem ennél meg?
Pl nyulat sosem ennék

Mi az a szokás, amit anyudtól örököltél?
Az ünnepek méltó megülését

Ha nyugdíjba vonulok, biztosan…
...tovább dolgozom, de jut majd idő utazásra is!

Kedvenc játékod?
hm... talán a bowling

Zuhany, vagy kád?
KÁD! illatfelhő, gyertya, lazítás

Legjobban eső dicséret?
Minden dicséret jól esik, ha szívből jön.

Legbénább tulajdonságod?
képtelen vagyok a hivatali ügyintézésre

Rózsa, vagy pipacs?
Pipacs. ha rózsa, akkor csakis fehér!

Kedvenc épületed?
Mindig más a kedvenc, de a Bory vár marad :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése