2016. április 20.

Körömlakkot teszteltem

Ha beköszönt a jó idő, ellenállhatatlan vágyat érzek a színes körmökre. Viszont kevés lehangolóbb látvány van a kopott körömlakknál.
Próbáltam ilyen-olyan tartósnak ígért fajtákat, de a maximum 48 óra volt, amit vállaható formában töltöttek a körmeimen. A szalonban készült géllakk csodás-szépséges, de 2 kisgyerek mellett egyelőre nem prioritás, hogy a kevés szabadidőmet a körmeimre áldozzam.












Na de majd most lesz szép körmöm, mert felfedeztem a Sally Hansen márka forradalmi újítását, a Miracle Gelt. 




Az ígérete: egyszerű felvitel, 2 hétig tart, UV lámpa nélküli használat, a lemosása olyan akár egy hagyományos körömlakké.
Bátran, reményekkel tele vágtam neki a tesztnek. 



A használta tényleg egyszerű, viszonylag gyorsan is száradt. A fedőréteg nagyon szép fényt ad a körömnek. Hurrá!


A második és harmadik napon is csodaszép a körmöm, bár mosogattam, főztem, gyerekket hoztam-vittem. Innen indult a hanyatlás. 



A 4. nap már megviselte a körmöm, azt hiszem a gyerekülés kapcsolása volt a ludas, egy ujjamon megrepedt a lakk, és kis részen le it vált. Az 5. napon tetézte a hétvégi takarítás, és innen nem volt megállás. 


Amikor nekikezdtem a tesztnek, úgy terveztem, hogy kivárom a 14 napot, amit a gyártó ígér, de a 7. napon már vállalhatatlan volt a körmöm, így lemostam. 


Ez a folyamat tényleg olyan egyszerű, és könnyen megy mint a hagyományos lakkoknál, nem kellett áztatnom a körmöm a lemosóban.



Alapavetően elégedett vagyok, mert bár a 2 heti tartósság ígéretét nem váltotta be a Miracle Gel, de 5 napig tartott, amit eddig egy körömlakknál sem tapasztaltam. 






Ti kipróbáljátok? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése